utorok 7. septembra 2010

Gmail dospel - prioritná pošta

Každý deň prináša nové a nové prekvapenia.
Gmail pridá raz to či ono. Ale až t.z. prioritná pošta ma prinútila si uvedomiť že Gmail už dospel.
Používam Gmail už dlhšie, zatiaľ len 1.7Gb ;-), a preto ma každý deň čaká kôpka emailov. Google sa pokúsil ponúknuť spôsob ako si udržať aký taký poriadok, a to pomocou automatizovaného, "inteligentného", triedenia pošty na tri "kôpky".

  • Dôležité a neprečítané
  • Označené hviezdičkou
  • Ostatné správy
Super. Jednoduché , a prehľadné. Samozrejme pre určitý vhodný počet správ .
Google sa snaží sám určiť čo zaradiť ako dôležité a čo ako "ostatné", a môžete mu samozrejme pomôcť tým že niektoré zaradíte ručne. Vie sa učiť tak ako v prípade spam-u.

No a to je všetko.
Teda nie celkom. Keď som chcel pripraviť video , uvedomil som si že to nie je možné na mojom "pre ukážkové videá" Gmail účte, pretože tam mi denno-denne neprichádzajú rôznorodé emaily. A tiež keď som sa snažil odporučiť daný možnosť zobrazenia pošty známemu, ubezpečil ma že to nepotrebuje pretože na Gmail dostane len pár správ týždenne ...

A slovami klasika "vo tom to je". Gmail je už  prostredie pre "dospelý" email, čo sa prejavuje tým že niektoré jeho vlastnosti už nie je možné jednoducho predviesť a ani používať, pričom sa už orientujú aj na profesionálneho používateľa.

Pôvodný článok z oficiálneho Gmail blogu:
http://gmailblog.blogspot.com/2010/08/email-overload-try-priority-inbox.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára